"Storstäda"

Hej! Förlåt mig för min keffa uppdatering och tråkiga inlägg.
Lite bloggtorka förstår ni ;)
Har sovit mesta tiden nu på kvällen men jag mår fortfarande dåligt i magen. Vet inte vad det är för fel. Det är hela området. Inte bara på ett litet ställe.
Aja. Jag är så duktig och har redan gjort klart min NO läxa som vi fick idag. Ville passa på att göra den nu eftersom att jag kommer vara upptagen hela helgen och kommer glömma läxan. Och med tanke på att den ska lämnas in på måndag är det ju inte så bra att redan skita i läxorna haha.

Men imorn ska jag och mamma "storstäda" här hemma för vi får massa gäster på söndag eftersom att jag ska firas :D
Fyller år på måndag så kom ihåg det! ;)

Själv förstår jag inte grejen med att storstäda nu. Mest bara att vi plockar undan saker, dammsuger och moppar golvet :P
Hennes planer är väl att rensa ut allt skit. Nu lixom :P

Men aja. Ska återgå till att äta lite mer och se om min mage mår bättre snart.

Godnatt och puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Parisa

Hejhej :)

Vad händer idag då? Allt bra?? ♡:)

2009-08-22 @ 12:55:12
URL: http://parisaax.blogg.se/
Postat av: FEBB

jag vet!! haha visst är de söta? :P grisstrumpor for president liksom!

2009-08-22 @ 16:23:46
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0