Queen Nicole has arriiiiived! ;)

tjeena!

Yeees nu ere Nicole som skriver häär.
Maxine e lite tråkig tycker jag så tänkte att ja ska liva upp d hela lite även fast ja inte har så mkt o seja.
Va i skolan idag o saknade min älskling Maxine men vi fick typ böcker o sånt.. orkar int mer aso. Börjar oxo få dendär sjukdommen som Maxine har hon smitta mej den jäveln haha. Allafall nu ere ju så att lilla Maxipaxi fyller 15 år snart! Så den 24:e tycker jag att vi alla ska gratta henne! Vet int vaad ja ska köpa ill henne men nåt blir d iallafall till min älskling  :)
Okej ja tycker Maxine ska bli risk nu så hon kan komma me mej till stan imorn så kan alla tjata på henne att hon ska ät mkt c-vitamin!
Okey people javet at ni vill höra mer från mej men måste tyvääär gå nu autografer tar vi nån annan dag!

Bless Bess!

Kommentarer
Postat av: M A X I N E

Hahah u funny THANG!

(I believe in miricles! Where u from?? U sexe thang (u sexe thang u...!))



Stop dis shit doh!

2009-08-24 @ 00:28:39
URL: http://zini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0