Nattbloggar

Sitter uppe fortfarande. Har nyss kollat på Rocky IV. Alla matcher i slutet är likadana- filmen börjar med att nån utmanar han för att de tror att de kan vinna över han, på matchen blir Rocky slagen mest, ramlar, slår lite, blir grovt misshandlad och till sist slår tillbaka och vinner.
Same old, same old. Håller ni inte med?

Aja. Är inte ens trött och jag har inte sovit mycket natten innan. Mitt fönster i rummet är öppet, balkong dörren är helt öppen och har vart det sen igår och jag håller på att svettas sönder assssååå.

Och känner att jag är irriterad på ALLA. För att de inte gör som jag vill men de har ju ingen aning om vad jag tänker på och vill haha! Men alla är så jävla dryga så varför bryr jag mig egentligen?? Förstår inte vad det är för poäng att hålla på och vara dryg hela tiden och vilja att folk ska komma och prata med DE... Kan man inte vara lite civiliserad och kunna PRATA med folk eller?? Vara lite social och vara intresserad i folks liv istället för att bara få frågor och bara svara på de istället för att fråga nåt tillbaka eller ha en normal konversation? Jag förstår inte sånt asså. Beter sig helt olika med en och tvärtom med en annan eller i en grupp. Asså? Vad är problemet? Nån som vet eller?
Visst man kanske har olika saker att prata om med olika personer men snacka skit om en person och sen vara med den och bete sig som om det inte är så. Jag säger vad jag tycker. Jag kan prata så med folk MEN jag snackar inte skit eftersom att jag säger samma sak i just den personens ansikte.
Som till exempel om jag tycker att min kompis "Anna" (random namn) håller på och fjantar sig och är slampig (till exempel) så kan jag säga det, att jag tycker så, till en annan kompis MEN så säger jag det till "Anna" också. Det är inte svårt att säga nåt sånt. Man måste ju få folk att bli lite medvetna och fatta vad de håller på med. Man vet aldrig hur ens framtid blir om man håller på som man inte ska när man har andra möjligheter att göra nåt bättre.

Men min poäng är hursomhelt- LÄR ER ATT KOMMUNISERA!
(vet inte hur det stavas men ni fattar ;))

Hade inte tänkt mig att ni ska läsa allt, rätt så långt men jag ville bara skriva av mig lite och säga min åsikt.
Så ha det bra, nu ska jag göra nåt annat. Kanske sova ;)

Kommentarer
Postat av: Erik

Haha håller med! Kan inte heller fatta att tiden går så snabbt :(

2009-08-08 @ 09:49:23
URL: http://erikarbast.blogg.se/
Postat av: emelie

sv: hehe naaw tack :)

2009-08-08 @ 10:03:37
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0