Mitt sista långa inlägg på några dar ;)

Hemma igen!
Fast inte så länge ;)

Jag var i hagaparken en stund och sen kom mamma. Vi pratade lite med folk där. Lite vänner och familj till Amanda (hon är min halvsyster. Hahah så att ni inte blir förvirrade).
Sen åkte jag och mamma och mötte upp hennes kompis och son och hans kompis och åkte hem till de tills att jag och mamma kom hem nu.

Hon håller på att packar, vilket jag nyss blev klar med ^^.
När hon är klar åker jag och hon till hennes kille i Bromma och sove där så att alla är samlade så att vi åker till Skavsta flygplatsen (!!) alla tillsammmans i morgonbitti. Det är ca en timme från Stockholm och jag förstod det rätt :P

Så det är alltså jag, mamma, hennes kille och hans två äldsta barn som åker till London imorgon! De är 18 och 16 tror jag. Ska bli kul hoppas jag!
Men jag är tillbaka i skolan på torsdag (kommer hem sent på onsdagen) så det är bara att göra alla läxor där borta :P

Jag har mina underbara vänner Ida och Alexandra som ska smsa mig om läxor vi får så att jag kan göra de där borta och inte komma bakom som vanligt haha!

Tyvärr fanns ingen finare bild från idag så tough shit haha! (mitt nya citat som jag använder ALLDELES för ofta enligt Nicole haha!)


Kommentarer
Postat av: patti

Har det så kul i LLondon !!! ;) <33

2009-08-29 @ 22:00:34
URL: http://paattis.blogg.se/
Postat av: Erik

Erkänn det har! Alltså vafasen har dem gjort liksom? Ser ut som 80-talet eller något ;) Haha!

2009-08-29 @ 22:59:03
URL: http://erikarbast.blogg.se/
Postat av: *Em

Hej! Haft en bra dag? :)

2009-08-30 @ 01:08:32
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: Nicole

Aso du o din tough shit xD<333

love u babyyy

2009-08-30 @ 12:44:17
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

kolla in dagens låt med Fonky Fresh (: http://sandratjulins.blogg.se/2009/august/fonky-fresh-det-bara-e-sa.html#comment

2009-08-30 @ 12:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0