Misslyckat målande haha

Har nyss ätit :)
Försökte måla om mina naglar men det fuckade sig :P
Har fått göra om det flera gånger nu men sista gången gillt! Haha. Så tredje gången gillt- my ass :P
Men dagen har bara flygigt iväg känns det som. Även om jag inte gjort nåt speciellt hehe.
Mamma vill att jag ska gå till Ica och köpa socker. Herregud.. Jag orkar inte. Jag är sjuk!! (lite iaf :P) STACKARS mig!
Aaah.

Hahah nää skojja bara. Helst vill jag bara sova men man kan ju inte alltid få som man vill tydligen. That sucks. ^^

Ajaaaa ska dra nu.

PS: Kenzas nya design är trååkig nu. Fin bild men svart och vitt bara? Nää det gillar jag inte. Hon har ju ändå alltid svart på sig. Ska hennes blogg också bli det?

Jaja :)

Kommentarer
Postat av: MADDE

Sv: haha ja den är verkligen mega skön! :D



Hoppas att du får en fin lördagskväll!

tusen kramar :)

2009-08-22 @ 19:40:46
URL: http://mjaaaow.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg

2009-08-22 @ 22:24:06
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0