Mina planer idag :)

Vaken!
Jaa det blev inget till inlägg igår. Och ingen pappa heller. Det blev att jag och syrran åkte till Fryshuset och väntade på några och så åkte vi tillbaka till mig och åt innan vi skulle dö av hunger. Runt ett åkte hon hem.
Och nu ska jag fixa mig och vara stressad som vanligt för att Heydari inte orkar vänta.
Men jag tar min vanliga tid och gör mig klar utan att stressa  för då blir för får jag bara ont i huvet och glömmer nåt. Haha.

Ida är inte ens vaken hon heller så det bevissar att jag INTE har nån anledning att stressa haha. Jag, Ida, Sofia och Amanda åker till Ung08 idag och chillar gaaalet.
Haha driver.

Jussde jag såg en film igår (mitt i natten) som heter Cry-Baby. Har nån sett den?
Det var en Johnny Depp film när han var jäääätte ung! Och det var en film som var meningen att utspelas på typ Grease-tid.
Skit rolig film haha!

Aja nu ska jag klä på mig! Goodbye!


Kommentarer
Postat av: Nicole

Aso han e så jäääävla heeet på Cry-baby har den filmen hemma! älskar den!

2009-08-15 @ 14:28:59
Postat av: i

hHh trodde det av ja på bilden först xD, men vem är det ? :) sofia med kort hår ? :)

2009-08-15 @ 15:42:09
URL: http://presspause.blogg.se/
Postat av: M A X I N E

Det ääär du hahaa

2009-08-15 @ 15:44:26
URL: http://zini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0