Min the voice kväll

Hej på er alla!
Och förlåt för det sena inlägget.
Jag var som sagt på The Voice med mina medmänniskor (haha) och hade en trevlig kväll. Inget speciellt för att vara ärlig. Det var en kväll. Punkt. Heheh. Men jag hade absolut INTE tråkit. Tyckte min kväll var lyckad och trevlig. Dansade, lyssnade på musik osv. Det slutade med att jag och Tiffany kom hem nära 2 på natten haha. Träffade massa folk och det är ju alltid trevligt ju!
När jag och Tiff vaknade idag började vi diska (hon har en tendens att städa, diska osv när hon är här hahaha!) sen åt vi och chillade och jag följde henne till tunnelbanan medans jag köpte choklad som jag har vart sugen på sen igår :P
Marabou Sommar och Marabou Gräddnougat! Mmmmh!
Så just nu lagar mamma mat och så ska vi snart äta. Mmmums!

Har tyvärr inga bilder för jag har tappat bort mitt minneskort till kameran!!!!!!!!! *grååååt* *snyft* *gråt....*
Den är ju så liten så jag kommer aldrig hitta den. BUHU.

Men det här är min sista dag under sommarlovet så jag ska fanimig NJUUUUTA!

PS: besöksrekord igår!!! YEY ME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0