Min dag- 050809

Kom hem väldigt sent idag. Halv ett nästan. Hihi jag är busig!
Haha driver.
Men jag mötte mamma i slussen och vi gick och kollade på kläder och sånt sen gick vi och tog en glass på Nytorget.
Amanda hittade inte dit så skit samma. När vi var klara där åkte jag mot Magda och mötte henne i Tekniska. Sara också men hon skulle precis till landet. Men vi åkte till stan och bokade biljetter till nya Harry Potter filmen och träffade några folk först i Hötorget och sen i St: Eriksplan. Så skulle några kompisar till Magda också på samma film och vi möttes och hade jätte kul med de. Skit trevliga folk asså! Hihihi fick till och med deras nummer ^^ känner mig älskad!
Hahah driver. Men som sagt så slutade filmen sent och alla åkte hem och jag kom hem halv ett. Nu har jag inget planerat såklart haha. Det är ju väldigt sent.
Så Godnatt till er som fortfarande är vakna och läser ;)

Jag hade på mig:


<>Lång trekvarts från BikBok
<>Väska från Zara i Spanien (jag vet att den inte passar men det var enda väskan i rätt storlek :P alla andra är för små eller för stora ^^
<>Trekvarts tights från New Yorker (nya!)
<>Och Betty Boop strumpor från Turkiet som man knappt ser haha!

 
Haha visst är vi vackra xD
Min glass var i smakerna papaya och citron sorbet och mammas var kaneläpple. De har väldigt goda smaker där ;)


PS: VAD VARMT DET VAR! SÅ SKA DET LÅTA, NU BÖRJAR DET LIKNA NOT :D
ÖVER 30 GRADER LIXOM. YEEEZZ!

Kommentarer
Postat av: Maggie

mysigt det var :D

2009-08-06 @ 01:26:33
URL: http://maggiemcflash.blogg.se/
Postat av: FS

sv: Nåt spammade i hennes blogg =)!

hahah

2009-08-06 @ 09:59:29
URL: http://falsksanning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0