Knasigt

Hej!
Haha deckade klockan 9 igår ^^ Skiiiiiiit trött asså. Sov på soffan :P
Nu är jag äntligen hemma och måste skriva lite fort för måste börja med min science läxa (fattar INGENTING) och resten av alla läxor man ska ha. Aaah

Jaja. Men Isaak kom till skolan idag. Saaaknar han! Vill inte att han skulle sluta men men.. Han, jag och Nicole åkte till Östberga för Nikki var tvungen att hämta sin nya data. Medans var jag och Isaak med Lenny och Ryan (mina tvillingbröder som också bor i östberga)

Vi var där i nån timme sen tog vi bussen, Nicole åkte hem. Jag var med Isaak. Köpte ett par billiga intersport skor till han för han hade gått barfota hela dan. Eller i bara strumpor. Fråga inte varför. Han har knaaaas bara.. Åååh vad han ska hålla på asså! Jaja men jag ser han förhoppningsvis imorn då han måste ha fixat en ny mobil. JA JA.

Måste göra läxan nu.

Puss puss!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0