Hur blir det idag då?

Yey innan tolv igen tänkte jag säga! Men icke sa nicke så tidigt vaknar inte jag tyvärr. Hahah!
Efter lite fram och tillbaka med vad jag ska göra idag om jag ska träffa Magda blir nog att jag träffar henne senare idag. Hon skulle ringa om några timmar och se vad vi ska göra, gå på bio eller nåt. Kul vah? ;)
Och det är bättre för mig eftersom att jag måste ha mammas busskort och nu när hon jobbar och kommer hem runt 2 så måste jag vänta på henne för att kunna ta busskortet och åka nånstans :P

Lilian undrade vart jag köpte allt från igår (det jag visat nedanför) och jag köpte det i Skärholmens centrum eller vad man nu ska säga haha. Med massvis med affärer där. Mycket större än Kista Galleria också! Och jag köpte det mesta på New Yorker. En vädligt bra affär enligt mig. Jag har sett att den finns i Nacka Forum också. Men det är de enda ställerna jag vet att de finns på ;)



Bara 3 dar kvar innan IdaPida kommer hem igen! :D

Kommentarer
Postat av: I S A B E L L E

haha okej, fattade inte riktigt Xd <3

2009-08-05 @ 13:05:05
URL: http://isabelle.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHA icke sa Nicke!

2009-08-05 @ 13:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0