Alltid väckt :P

Hej på er! Hur har jag sovit? Jo suveränt! Hur har jag vaknat? No thank you! :P

Vakna av att mamma ringde och sa att jag måste tömma alla lådor i köket inom 5 minuter för att några gubbar ska komma och skruva loss alla skåp och lådor för att kunna måla om de. Klockan NIO på morgonen! De skulle igentligen ha kommit mellan 12 och 14. Vet inte varför det blev såhär. Så jag var helt stressad. Jag somnade om och vaknar av att nån jävla snorunge skriker som bara den nere på gården. Ni anar inte hur mycket det ekar på min gård XD, helt tom XD. Nä men han står och skriker på nåt språk, vad det nu var, typ varje 20e sekund som en galning. Han ville väl komma in i porten så han skrek upp till dit han bor för att han kan komma in. Herregud säger jag bara :P

Men här sitter jag nu. Inga planer än för idag. Mamma börja jobbet idag från sin semester och kommer väl hem snart gissar jag på.






Åååh jag saknar min fula älskade lilla kines katt! Så länge sen jag såg honom... ♥

PS: Fyller år om 3 veckor! :D

Kommentarer
Postat av: Erik

Haha nice ;) ska kolla ladda ner den :P Thx

2009-08-03 @ 14:32:55
URL: http://erikarbast.blogg.se/
Postat av: lydia

arthur :)

haha kommer du ihåg honom?

2009-08-03 @ 19:52:16
Postat av: lydia

haha nej vi va bara på samma kollo igen av en slump, haha han heter benjamin ;)

2009-08-03 @ 21:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0