Yah

Sagt och gjort! Jag kollade sönder mig på filmer inatt haha. Jag låg på soffan tills att mina ögon började svida för att jag var så trött. Men när man är så trött att man inte kan hålla sig vaken, det är då som man sover JÄVLIGT gått!

Nu är jag redan hemma. Vaknade typ kvart över 8 för att alla hade brottom att komma hem :S -.- hih
När mamma kommer tillbaka från att ha lämnat lastbilen som vi hämtade hennes säng från landet med så ska vi två åka till IKEA och köpa lakan till hennes nya säng. (hoppas att jag också får ett ^^) Och så måste vi köpa ett nytt drapperi för det är bokstavligen stora hål genom den vi har nu haha!!!

Måste städa klart rummet nu så vi får höras sen nongång ;)
Kanske innan jag åker för att träffa Ida och Victor :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0