"What a beautiful day!!"

Godkväll eller dag eller vad det nu är? :P Snart sex ju.
Idag efter skolan var jag på stan och gick runt bara. Jag hade inget för mig...
Känner för att jag borde göra lite mer än att sitta hemma hela tiden bara. Men på lördag ska jag iaf till landet och grilla med familjen och så skulle jag ha tagit med IDA!! men hon ska sitta barnvakt åt Joel haha! Jaa, vi får se om jag tar med någon. Ser fram emot det fina vädret som beräknas komma i helgen. Upp till 22 grader sak det vara!!
Fint väder var det idag också, var tvungen att ta några bilder. Till och med! :D

 
Jesaia, jag och Saris!

 
Nicole och Alex. Nicole gillar att hålla sina tänder rena! :D Hon har nog fått det från sin gudmor haha <3

 
Sara är också glad på det fina vädret :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0