Grill i Lilianskogen + bilder :D

Sent kom jag hem, som vanligt när jag går nånstans haha. Jag hade tänkt kolla på Desperate Housewifes idag (såklart) men kom hem inte långt innan den skulle sluta, men det var ju hockey istället. Hahah första gången jag är glad över det- för jag missade ju inte programmet då ;P
Jag mötte de i Tekniska och så åkte vi med 4an till Fridhemsplan för att panta flaskor och köpa maten. Vi köpte flintastek och korv. Och choklad och marsmellows för efter. Magda och Lixa köpte Monster dricka medans jag och Patti köpte Burn hihi. När vi var påväg hem såg vi Suzanna och Laura med deras kompisar som gick i vår skola innan ^^
Så åkte vi till Lilianskogen "skogen" och grillade där. Ligger nära min skola tyvärr haha. Men GUD vad mina händer blev kalla haha. Mina fötter och händer var kalla men restan var inte det. Och när vi gå så ska jag vara smart och spilla massa dricka på min jacka och mina tröjor. Perfekt! Hahah

Asså aah! Min hosta jag haft nu i typ tre dagar vägrar gå over! Vet inte vad jag ska göra för att få bort den. Ajaaa...

           
Rätt så många bilder hehe. Och rätt lite på Patti men hon ville inte vara med på bild så vad gör man ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0