Happy like sunshine!

Härlig dag tycker jag! Jag var på jätte bra humör. Var nog för att jag sov så gått när jag sov i mammas säng medans hon sov i bromma inatt.
Jag och Jesse åt popcorn på svenska plussen. De var as goda! Typ första gången på år som jag inte bränt de eller som de inte blivit för lite av XD
Orientering på gymapn idag. Tröttande och vi gick bara i uppförsbackar haha!
Och jag fick mina hemmaycklar tillbaka från pappa idag. Sköönt! :D

 



Jag är så glad för det varma vädret! Molnigt var det men vem bryr sig! Det är ju bara April så jag tror inte att alla solar ute förrän om någon månad ;)
Jag läste att det skulle bli lite kallare de närmaste dagarna men det höjs nog snart igen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0