Skärtorsdag! :D

Innan jag glömmer- Grattis på skärtorsdagen! Eller vad man nu säger. Glad skärtorsdag?
Aja haha
Jag hade tänk göra detta inlägg kort för en gångs skull men vi får se :P
Jag mötte Alexandra i Slussen klockan ett som bestämt och vi åkte till Sickla Galleria där hon köpte ett par jätte fina svarta converse.
Sen mötte vi Magda och Patti i Tekniska. Patti och Lixa lämnade saker hos Patti och jag gick med Magda och hämtade saker hos henne för att vi skulle grilla trots allt :D
I Stadion träffade vi Leo Nick och Hilam som vi gick och köpte mat med i Fridhemplans DagLivs. Så tillslut kom Lixa och Patti också dit.
Vi hade jätte trevligt och grillade i Haga Parken när en av Magdas kompisar Veronica kom och träffade oss. Och Anton.
Såklart så ska killarna trötta och Leo ville äta på Pizza Hut (hungrig :S XD) och då drog alla dit. Vi slutade kvällen med någon timme i Vasaparken som jag inte vart i på snart två år! Jag hade en jätte trevlig dag! Hade ni det?

Jag såg också två små gulliga påskkärringar hihi ^^

  
  
  

Glad påsk alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0