Oväntade saker är kul när det händer ibland :)

Nu kom jag hem från min spontana runda på stan. Gick runt och kollade på lite saker i ca 30-45 minuter. Så när jag är påväg ner till tunnelbanan ser jag Amanda (syrran) och hennes kompisar på andra rulltrappan. Så jag springer upp tillbaka till vart jag var och så föjlde jag med de till Wayne's Coffee och fikade. Vi satt där och pratade och så. Sen kom jag hem och nu kollar jag på 2 ½ men. Inte lika kul när Jake är äldre men de har inte helt tappat greppet haha!

Jag såg också att de har öppnat Ben & Jerry's kiosken där nånstans vid drottninggatan nivet. TREVLIGT :D

 
Magda, jag och Alexandra i humlan i sommras (Patti är fotograf ^^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0