Oh baby baby!

Uff vad glad jag blev när jag såg att jag kunde logga in på blogg.se nu vilket jag inte kunde göra innan!

Nu har jag kommit hem rätt så sent men jag hade jätte trevligt när jag, Ida, Sara och Nicole var på stan men jag och Nicole tappa bort Ida och Sara för att de skulle kolla på dumma skor och vi gick till olika McDonalds haha! Sen orkade ingen komma till non. När jag och Nicole ätit klart gick vi till Kungsan och medans vi vandrade runt så kom pappa och Amanda haha! Efter ett tag fortsatte jag och NikkaPikka runt i stan tills att vi åkte hem. Jätte trevligt! Hahaha jag och Nicole drog skönste skämten om David (hennes ex). De var rätt taskiga så jag borde inte ta upp de här på internet men vi skratta så att jag inte kunde andas och fick jätte ont i magen typ 3 gånger. Var tvungen att stoppa henne för ett tag innan hon fortsatte hahahahaha!! Blir helt skrattglad bara av att tänka på det haha!

Och tack Isaak för de vackra Koss hörlurarna du gav mig! Jag är jätte glad :D ♥

Keisha la ut bilder på hennes älskade lilla lillebror Zion på FB och pea!

 
 
Visst är han helt underbart gullig! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0