My wunderful baby <3

Jag kollade igenom min vackra röda kamera ^^ och såg en skit rolig bild på min bästa bästa vän KEISHA. Grejen med henen är att hon blir så rolig på bild och kommer på massa sjukt roliga kommentarer och skämt hela tiden haha! Påminn mig sen att lägga ut en skit rolig video på henne sen XD
Men husomhelst så är den här bilden på henne från min senaste födelsedag i sommras (24 augusti :P) och det var hon, jag, mamma och Alexandra som åkte till ett reggaecafé som vi brukar vara på under sommarn i skanstull. Det ligger vid vattnet och de har mysiga hängmattor och trevlig mat. Min syster kom också dit lite senare.

Här är den iaf: (hemma i mitt kök innan vi åkte XD)


Hahah visst ären rolig?? ^^ Värsta mödarblicken
Hon var helt inne den dagen på att ta massa papparazzi bilder XP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0