My day!

Okej då ska jag berätta om idag lite. I skolan var det jätte segt och inte så tråkigt. Och jussde! I engelska rummet har du en "whiteboard" i hightec! Och en eller två till sånna i något annat klassrum. PLUS en massagestol i lärarrummet. Man bah men driver ni? Ni har råd med saker som kostar sammanlagt över 100 000 och säger att ni inte har råd för klasserna att åka på skolresa?? Tavlan är lixom toutchscreen!

Jaja sen sista lektionen skulle vi ha språk och då går brandalarmet som någon tryckt på med flit (asså det brann inte) och vi fick gå hem typ 15-20 min innan :D
Jag och Nicole mötte mamma i söder och vi gick till en secondhand affär (som jag sa för ett tag sedan att jag skulle göra :D) och mamma köpte en skinnjacka till mig! hihi. För 300 bara.
Men aa sen träffa vi Patti och Ida och vi gick runt i stan, sen ser man ju såklart the other Brewster sister och vi gick till Kungshallen och åt. Amanda stack och Patti och Nicole skulle också hem så vi gick till tuben och jag åkte hem till Ida en stund. Jag hinner inte lägga in bilderna idag men ska försöka imorn innan jag går till skolan. Jag ska sova hos pappa imorn och sen hos Sara hihi på fredag. Vi får se vad som händer då ;)
Så jag kommer inte hem förrän på lördag.
Men ska packa för de två nätterna jag är borta och sen ska jag sova, är jätte trött.
Pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0