Mmm kul..

Hej! Jag känner som att jag har flyttat till stenålderstiden eftersom att jag inte kunnat vara inne på datan och kunnat skrivit här. Men just nu mår jag skit! Jag är så sjuk... :(
I fredags överraskade jag, Ida och Nicole Sara hemma hos henne för att fira hennes födelsedag. (hon fyller år idag GRATTIS SARA!!!!!!) När vi var där mådde hon lite dåligt för hon var sjuk men vi hade trevligt ändå och sen spydde hon stackarn. Och Nicole hade låtit sig blivit smittad av hennes kille så när vi vaknade på mogonen var alla utom Ida jätte sjuka haha! Så vi åkte hem och 5 minuter efter låg jag och sov i min säng haha! Jag har sovit nästan tolv timmar i natt. MYCKET! ;P
Jag lägger in bilder snart. Är för seg och har för ont för att palla göra det nu. Men tills dess- PUUUUSSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0