Mätt, ångest, glad och trött! :D

Mätt är jag nu! Jag har åstadkommit att göra lite sushi till mig och mamma (hon hjäpte också till lite ;))
Jag blev så mätt att jag inte orkade den sista tjooocka biten haha. Men lugn ba lugn (karlsson på taket or what!? ^^), jag hade inte tänkt slänga den! Never!

Jag har kommit långt med min deckare iaf. Trevligt. Men helst så vill jag bara sitta här hemma hur länge som helst, orkar inte med skolan. Nä, verkligen inte. Och min hals vill vara jätte jobbig nu så jag har ret hosta haha! Nån som känner igen sig på det?
Sen har jag kollat på kläder från H&Ms, Ginas och Ellos hemsida. Hittade inte så mycket men jag tycker ändå att det är kul att titta och sukta sig själv lite då och då. Det gör att man får ett mål och när man uppnår målet (målet är att så fort som möjligt KÖPA kläderna haha) blir man så glad och uppskattar sin nya present så mycket! Jag älskar den känslan!

MNJA NU SKA JAG SOVA.
Eller nej... Jag vill inte vakna upp imorn och behöva gå till skolan. Jag önskar att jag blev döds sjuk igen! (jag knackar INTE på trä nu. Rena självmordet att göra det och behöva gå till skolan haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0