Laaate

Heeey!
Oj vad jag är trött nu. Efter skolan gick jag, Nicole, Sara och Ida till stan och vi fastnade vid plattan för att vi ville se heta killar dansa. De var SKIIT bra! Och så träffa vi Nicoles kompis och vi stack till McD när två andra av Nicoles kompisar kom och så fortsatte det så att folk kom och gick. Efter ett tag stack Sara och Ida och tillslut gick resten av oss till Kungsan där Berk var! Nicole stack, jag stack och resten stack sen var jag påväg hem och kom på att jag var utelåst så jag fick gå runt hela Kista och Husby för att spendera tid tills mamma kom hem och hon var vid porten runt 20:15 haha!
Imorgon ska vi till landet och grilla. Hoppas att det blir kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0