Konstiga drömmar :S

Jag vakande typ nyss och helt förvånad! Asså värsta drömmarna jag drömmer hela tiden haha!!

Igår drömde jag en hemsk dröm när det var en kille som slog vad med sin kompis att han vågade ligga på tunnelbanespåret tills sista sekund innan tåget kom och har hörde inte tåget och alla skrek på han att han måste gå upp så jag sprang mot honom och drog upp han EXAKT innan tåget kom (du vet som i filmer- sista minut :P)
Skit läskigt. Och grejen är att jag har drömt sånna drömmar att folk hoppar ner på spåret flera gånger innan. Det är nåt fel på mig haha!

Och i natt drömde jag att jag var i ett stort hus med mina kompisar och att det fans fler där, men vi hade inte träffat de så vi visste inte vem de vad men det fans inte tillräckligt med rum så man var tvungna att dela säng. Fast man fick inte sova med sina kompisar för nån konstig anledning så jag var tvungen att sova med Chuck från GossipGirl och Joey från Vänne haha!! Och de var jätte högjudda när de sov så jag och min kompis (kommer inte ihåg vem :P) gick till närmaste 7eleven och skulle köpa en Ben&Jerry's när vi såg att Big från Sex and the City jobbade där! Helt sjukt haha!!


Typ sådär såg huset ut som vi sov i haha


Bara att det fanns en 7eleven i närheten haha

SJUK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0