Jag och jonis kan ha så kul ibland haha

Nu har jag lämnat Jonis vid tunnelbanan och snackar med Victor i telefon. Vi hade jätte trevligt jag och Jonis :)
Först så mötte jag han i T-Centralen och vi åkte till Kista för att hitta en filmbutik för att kunna hyra en film. Men vi hittade ingen så vi fick gå och hyra en i dyra Husby. Där stod vi ett länge och kunde inte välja. Det slutade med att vi valde en as dålig svenk film haha. Men det spelade inte så stor roll, vi kritiserade mest de i filmen och då hade vi kul! :D Man kan göra allt till kul. Även om det inte är det egentligen haha. När den var slut satte vi oss i mitt rum och snackade bara om ingenting typ. Vi kollade i alla mina skolkataloger haha. Roligt. Men så var han tvungen att gå, tyvärr. Men han ville att jag skulle hänga med han, Adrian och Nick och göra nåt. Jag har ju ändå inget för mig. Hihi. Får se vad som händer då.


Sista dagen på min prao imorn... Kommer att sakna hundarna. Jag tycker att den här veckan har gått as fort. Vi kommer typ behöva städa och allt hela dagen förutom att rasta hundarna. De gör tydligen det varje fredag. Yippie!...
Och imron fyller min syster HELA 20 ÅR!! Herregud! Får ta och gratta henne då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0