I <3 Victor! :D

Nu är jag hemma. Jag mötte Victor i T-Centralen och så gick vi till Gallerian och fikade lite och snacka. Och kritiserade varann om vem som var blondast, töntigast och mest idiotisk haha. Sen gick vi till NK och han kollade på lite kläder. Vi hade jätte trevligt.
Oj jussde! Typ tio minuter efter att jag snackat skit om Karlsson haha (victors soulbuddy typ) så kommer han gående med sin mamma. Så typiskt mej haha. Och fan vad kort jag kände mig. Han är typ mig och halva Lil Jonis :O
Hahaha 

Mina planer för imorgon är inte dirket bestämda men jag ska kanske träffa Jonis (stora allstå :P) men det är bara om han inte vill vara taskig och inte kunna träffa mig. :P

PÖS PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0