Home alone in pain... ;P

OJ OJ OJ det är något fel! Riktigt fel haha. Alla vi fyra är sjuka idag- jag, Nicole, Sara OCH Ida blev sjuk nu till och med. Poor us! Jag valde att stanna hemma idag. Mådde inte helt bra och kände på mig att jag inte skulle må bättre genom att gå till skolan. Tur att jag inte gick för jag fick en aggresiv mensvärk idag eftersom att vi inte hunnit köpa värktabletter än. De tar slut fort och är så små och lätta att tappa bort haha!
Kul att det är fint väder. Hoppas att det håller ett tag till. Jag har bestämt att gå till skolan imorgon. HOPE I CAN. Jag har ju min Ibumetin hihi.
Måste verkligen komma igång och plugga nu. Så vi hörs senare!

 
I fredags :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0