Grillish!

Tredje grillningen idag då! :D
Det blev inte så mycket  av med min läxa. Blir så irriterad på min SO lärare som vill att man ska svara på frågor som inte ens finns i boken (vilket han säger att det gör).  Det är inte så att jag slarvar för jag har frågat typ 4 andra också.

Men men. Till det posetiva! Vi ska grilla. Jag, mamma, Ruth, Lukas, Roger och barnen. I husby gård tror jag. Så mysigt. Och det är så fint väder :D

Men ska hoppa in i duschen nu. Mitt hår ser inte så friskt ut ska ni veta. Det är så hemskt att man inte ens kan visa det på bild haha! Står åt alal håll XD

Kommentarer
Postat av: Liene

sv: visst var de fina:)



åh, grilla har jag också gjort men igår, det blir igen på tisdag med några vänner.

2009-04-12 @ 20:37:37
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0