Fredagen 3 April

Heeej!!
Jag vet att jag inte skrev när jag kom hem. Jag somnade haha. Så väckte mamma mig och sa att vi skulle gå och äta med hennes kompis Catta. Så Catta kom och hämtade oss med hennes bil och så åkte till Sundbyberg och åt på en jätte god china resturang! Det var länge sen känner jag. När vi vart där ett tag så åkte vi hem och istället för att gå hem åkte jag och mamma till en annan av hennes kompisar- Gail och hennes dotter Alma, min gudsyster :)
Så var Solan där hihi. Har inte sett henne på åratal!
Så jaa det blev inget Jonis idag och senare åkte han och Adrian nånstans för att åka skidor i en vecka. Skit dumt om man frågar mig haha! Det har ju nyss blivit vår!

Och vet vi vad? Jag har gått så mycket den här veckan att jag fått värsta träningsvärken i rumpan! Det måste ju vara bra I guess ;)

Så ska inte Amanda svara när man ringt henne typ tusen gånger idag men men. Grattis på 20-årsdagen då!!!!!!! Haha
Ska fira henne med släkt och hennes kompisar imorn. Så jag tror inte att det gör nåt. Hon vet att jag ringt iaf. Står ju missade samtal från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0