Fräääsch!

Nu sitter jag och smörjer min mina ben med nivea :D
Oftast gillar jag inte så mycket att duscha. Det är jobbigt. Men skönt när man är där. Så varmt ^^
Och så har man ett balsam som luktar sockervadd och popcorn (rena rama tivolit i håret! :D) och en tvål som påminner som den härliga sommaren som jag längtar så mycket efter.
Så har jag bytt sängkläder så jag kommer nog sova skönt inatt! Hoppas bara att jag inte somna så sent. Ska ju upp tidigt till skolan idag efter att ha varit borta därifrån i tre veckor. Kommer sakna det, jag har ju ingen lust att gå till skolan. Och så slutar jag halv fem också. Men en bra sak är att jag har sovmorgon och jätte sköna lektioner! Bra start ändå :)
Och jag kommer att få träffa alla. :D

Aja nu ska jag kolla på 2 and ½ men och sen sova så godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0