För att fördriva tiden som jag igentligen inte har :P

Tog den från Kidahs blogg :P

Lovar du att vara ärlig? Japp

Du heter: Carmen Maxine Santos-Brewster

Smeknamn: Maxi

Låt som när du är ledsen sörjer till?: broken strings
Beroende av: Mobilen

Vad tror folk om dig?: Vissa tycker att jag är rolig och trevlig, andra tycker att jag är jobbig.

Stämmer det?:  Yeah pretty much ;)

Vad får du oftast komplimanger för?: Att jag är rolig för att jag prata så mycket

Vad säger du för att imponera på någon?: Är mig själv bara

Hur imponerar man på dig?: Pratglad och soscial

Brukar du skratta för dig själv?: Hahaha jaa. Ofta

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Ok

Var bor du?: Husby , Stockholm.

Trivs du där?: ibland kan jag känna för att flytta.

Äger du några converse: Nope

Vad har du för mobil operatör: comviq kompis!!!!

Är du allergisk mot något: Nickel och tvättmedel?

Har du haft sex idag: näää.

Hur svarar du i mobilen:  Heeeeello?

Vem ringde du senast?: Ida, igår.

Antal timmar sömn inatt: 6½ timmar typ.

Sov du ensam: ja.

Brukar du komma i tid:  Nästan aldrig.

När mår du bra: när jag är med personer jag älskar om och har roligt.

När blev du fotad senast: Igår?.

Hur känner du dig nu: Lite stressad haha

Vanligaste färg på dina kläder: svarta.
Vad tycker du om fötter: En användbar kroppsdel,

Vad saknar du: Ida, pengar och sommaren!

Hade du en bra kväll igår: Verkligen!

Favorit dryck på morgonen: juice eller chai latte.

Rakar du benen: Japp

När brukar du oftast gå och lägga dig: elva tolv tiden på vardagar.

Är du blyg?: Inte vad jag vet haha

Sysslar du med någon idrott:

Vill du hellre ha mail än brev?: brev är gulligt , men mejl är bättre.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej, men man kan gå förbi igen.

Har du spytt offentligt: Ja tyvärr ;P

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Se hur ont det gör att bli sparkad i bollarna

Är du nöjd med ditt liv: Ja-a då

Är du bortskämd: NEJ.

Vad gör du i morgon: Inte bestämt än.

Vad är det värsta du vet?: Lögnare, falskhet, onödiga kommentarer, banan

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: jag vet inte, ibland ingenting.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?:  ingen aning.

Vad längtar du till?: SOMMAREN!

Har du bra vänner och äkta vänskap?: ja!

Vad använder du för shampoo?: Mixed Chicks

Vad är det finaste du fått?: Kommer inte ihåg :P

En speciell dag du minns: kan inte komma på bara en just nu.

Hur gammal är du: 14 år, 7 månader en vecka och 4 dagar haha

Tycker du om någon just nu: Nä. Bara vänner och familj för mig just nu

Du samlar på: kläder.

Gröna eller röda äppeln: Båda.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ida.

Gillar du golf: nä.

Vilken tid gick du upp idag: halv 11

Har du sovit i din egna säng inatt: ja.

Har du strumpor på dig nu: Nä :P.

Är det okej att gråta: absolut.

När grät du senast: För nån månad sen?

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Åka utomlands och sen äta mig tjock!

Bär du glasögon eller linser: Glasögon ibland =/

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: inte direkt, men kul ibland.

När går du upp ur sängen en helgmorgon: helt olika. Typ 10-13 nånstans

Har du piercing: bara i öronen än så länge.

Vill du gifta dig: Jag vet inte, ganska onödigt.

Vill du ha barn: ja.

Solar du ofta: På sommaren bara

Är du bra på att laga mat: Jaa om ni gilalr bränt och rått ris ;)

Hur vig är du: Som en stock typ

Är du musikalisk?: Haha verkligen inte

Vad dricker du helst när du är törstig: VATTEN!
Vilken är din favoritglass: Piggenlin!!

Tror du på ett liv efter döden: nej jag är inte säker.

Tycker du om sushi: jag vågar inte Chips, popcorn, det mesta

Bor dina föräldrar tillsammans: nej.

Har du tandläkarskräck: Jag älskar tandläkare :D

Är du morgon- eller kvällsmänniska: kväll!

Vilken ögonfärg har du: mööörk brun
Biter du på naglarna: Ibland :P

Röker du: Nää

Hur ofta tränar/motionerar du: Aldrig :P.

Senaste låt du hörde: Knocking on heavens door


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0