Bilder från idag och igår

Jag tycker att jag lägger in för lite bilder och till och med jag tycker att det är tråkit att läsa om det inte finns bilder på bloggen lite då och då så jag lägger in bilder från idag och igår som ajg nyss laddat upp ;)

        

#1- golden retrievern Smulan och cockerspanieln Wilma    #2- Seyda och hundarna Bonzo, Max och en som jag inte kan namnet på :P    #3- Sheifern som jag inte heller kan namnet på och huskyn Vilma    #4- Cockerspanieln Tippy    #5- Persolaens Chow chow    #6- Jag och lilla Sally :D    #7-Taxen Smyge på hennes sista dag :(    #8- Och stackars nyklippta Mowgli haha!


    

De tre första bilderna på mig och de två sista på tuben i Kista när jag skulle möta Jonis i det vackra vädret! :D

Jeans- Bikbok
Linne- Bikbok
Jacka- H&M
Skor- Stadium.

Tyvärr glömde jag att ta blider med Jonis. Men nån annan gång ;). Imorn kanske :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0