090317

Oooh min favorit dag idag! Den var chill, vi gjorde inte not särskillt tråkigt heller. Gud vad skönt. Även om jag var på dåligt humör på morgonen, dumma humörsvängningar som ingen fattar.

På lunchen när Sara frågade om jag kunde följa med och hämta vatten så tvekade jag men ja ångrar INTEE att jag följde med för påväg tillbaka till bordet fick jag en chock och skratt attack när jag såg vad Ted gjort med sitt hår stackarn. Han hade färgat håret i blonda slingor för att han förlorade ett vad. HAHA! Och så var han helt orolig att folk skulle hata det. Han såg lite ut som Sune haha! Eller Fab 5s Carlton som Berk o Jonis sa haha. Men att det var plattat va ändå bra. Mycket bättre än när han har vax i och ser ut som han fått elchock. Poor thing.

Efter gympan gick jag, Nicole och Sara till stan och provade skor och allt haha och gick in på H&M. Så kom Rebecka också, Nicoles kompis, skit trevlig. Men efter ett tag var för Rebecka tvungen att dra och typ 10 minuter efter gick Nicole också. Så det var bara jag och Sara kvar. Hon köpte ett par leggings med dragkedja nere. Jätte fina. Men så stack vi hem sen.

 Nyvakna jag från imorse :S
 Hahah snygga Nicole prövade ett par skor som hon och Sara bestämt sig att köpa sen :D
 Lilla söta Milo plutten, Nicoles brorsa som de klädde ut till tjej haha! SÅÅÅ söt!

Kommentarer
Postat av: lydia

cool bakrund till bloggen!

2009-03-17 @ 22:43:00
URL: http://llydis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0