Spårat!

Godmorgon mina sunshines! Jag kunde typ inte somna om efter att mamma åkte från jobbet men det är lungt. Det var inte allt för tidigt. Men tyvärr så finns det inget på tv för tillfället så jag hade inget annat val än att sätta på datan haha!

Igår efter att Amanda kom så satt vi bara i vardagsrummet med mamma och umgicks. Men det var lite kortare tid hon var här en beräknat, hon hade lovat hennes kompis att gå ut med henne så hon hann inte ens äta middag. Stackarn, helt stressad =/

Efter det fixade jag min garderob, underklädeslåda och pojamaslåda. Helt spårat för nu är alla mina kläder på sängen! Orkade inte fortsätta organisera för klockan var typ 11 haha så jag fick helt enkelt sova på soffan. Inte lika bekvämt som sängen men det är varm och skönt är ;)
Men asså nu är rummet helt KATASTROF! Måste verkligen fixa det men jag har för många kläder haha! Det får inte plats i mitt rum. Även om det är rätt så stort men det är trångt haha

Jag väntar på att Ida ska vakna och smsa mig, vi ska till Eriksdals och bada sen ska vi fika och sova hos non av oss. Om det är hos mig så är det nog bäst för mig att hålla koll på alla mina kläder haha!

   
 Tyvärr har jag fler kläder XD

Kommentarer
Postat av: Maggie

kul kul! :)

2009-03-14 @ 11:47:30
URL: http://maggiemcflash.blogg.se/
Postat av: Anonym

fina och mycket kläder <3

NICE CLOTHS <3333

2009-03-14 @ 22:42:07
URL: http://sarassecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0