två filmer och två utskällningar :P

Hejsan! Idag känner jag mig på topp. VI hade ingen jobbig dag, kollade mest bara på film och på engelskan hade vi vikarie så det var chill. Även om rektorn hade utbrott på mig på morgonen och efter lunch så blev jag och Ida utskickade för att vi kastde tillbaka en kudde som Sara kastade på oss haha!

Men jag har märkt att jag blir jätte glad på mogonen innan skolan om jag får lyssna på en bra låt. En som jag har lust att lyssna på hela dagen. Coolt vah?? ;)
Om bara två veckor så börjar jag praoen för två veckor och efter det så har vi påsklov! :D
Jag har lust att åka till landet med nån kompis på lovet. Kanske Ida, hon har inte vart där än ;) men vi får se, hon kanske ska nån annanstans. Mormor skulle iaf bli väldigt glad om jag kom, är där alldeles för sällan.

Jussde, vi hade Friends möte idag. Var fett länge sen sist :O men det var trevligt, uppskattar alltid de möterna. Fast Tiffany fick knappt prata på mötet idag haha! Hon är nästan den enda som gör det där men Titti (lärare) orkade väl inte med hennes babbel idag haha! Däremot utsedde Tiify sig sj som president i gruppen. Herregud asså haha!

Men nu borde jag nog diska och laga mat. Hoppas att det blir gjort, är lite seg idag.

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ooooh i would

2009-03-13 @ 16:28:25
Postat av: idapida

ooooh i would love to come to your land men ja ska te frankrike :8 BUUUUUUUUUHUUUUUUUU ! :'(

2009-03-13 @ 16:29:33
URL: http://presspause.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0