Tomheten i skolan

Nu har jag snart ätit upp en hel marabou gräddnougat och känner mig hur fet somhelst! Men lite fett måste man ju få i sig ibland ;)
Så har jag tränat på NO. Men kan inte träna på det jag inte redan vet för de här böckerna suger! De antar typ att man vet vad alla ord betyder .De beskriver bara vad orden gör. Jävla skit böcker!

Så hade vi matteprov idag. Det var det värsta povet jag gjort i mitt liv om jag ska vara ärlig :S Men nästan ingen fattade. Så då känner jag mig inte utanför ;P
Ida kom inte till skolan idag :( saknar henne. 
Och alla verkade helt borta haha, kändes helt tomt i skolan ;P
Men fett bra att vi för en gångs skull äter vår mat i Science Center den här veckan. Ooh vad mysigt! Och en vecka kvar i skolan sen har vi 2 veckors prao och efter det påsklov! Längtar!!

Kommentarer
Postat av: Linda Q

haha, ja man måste våga prova lite ibland =) cool bakgrund du har! :D

2009-03-16 @ 18:02:32
URL: http://themakeupartist.bloggerska.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0