Stolt ^^

Nu kom jag hem efter en lång och chill dag. Jag mådde bra idag tycker jag. Och jag fick mycket gjort. Iaf på svenska plus haha.
Idag slutade jag sent- typ halv 5... Nicole hade dans efter så vi två satt vid tuben i Tekniska och mummsa macka och choklad. Så satt vi och garva åt varandra hela tiden haha! Vi är så roliga ibland asså...
Imorn har vi ingen skola. För vi har utvecklingssamtal. Gud så kul.... Jag blir bara irriterad när jag är där. Alla verkar så tröga och verkar vara på allas sida utom min och när man klaga så är man fjantig och inbillar sig allt. Innan var det kul när man fick bra kritik och kände sig glad. Sen fick man en mentor i 3 år och undviker så mycket som möjligt att vara i närheten av honom. Han är så seg :/
Jag tycker synd om mig och Ida och alla andra som har han. Jaja, känner mig lite dåligt att sitta och kritsera på internet hehe...

Jag har by the way kommit jätte långt på min bok som jag sa att jag fick igår. Jag är på sida 139. Det är nästan halvvägs och ni borde ge mig lite beröm för att ha kommit så långt eftersom att jag läser såååå långsamt! HAHA!

Men om ett tag ska jag duscha- svettig från gympan haha och sen ska jag inte göra annat än kolla på underbara Desperate Housewifes. Det är helt klart det bästa programmet!  Och så kan jag sova upp till 13:00 imorn! HÄÄÄÄÄÄRLIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0