Soft!

Nu har jag slutat. Skit tidigt hihi. Jag ser att våren börjar komma PÅ RIKTIGT nu! :D Jag såg blommor komma ut från marken och solen har skinit hela dagen. Även om jag såg lite mörka moln så får man hoppas på att det som mest bara är regn och inte snö. Så att alla blommor börjar växa.
Det var en ny prao elev som började idag. Hon kanske var sjuk igår eller nåt. Trevlig. Kommer inte ihåg vad hon hette dock haha. Det var not turkiskt namn iaf. Vi gick och åt på McD tillsammans. Skit skönt vi hade nästan två timmars lunchrast :D Och jag fick gå ut med tre hundar sammanlagt på två promenader. Igår fick jag bara gå med två. Även om de jag hade idag var små. Aja ska runda av här nu och göra not så att jag inte somnar i tre timmar som igår haha!


Kommentarer
Postat av: Bellaa

Fin blogg:)

2009-03-31 @ 19:22:30
URL: http://bellaros.blogg.se/
Postat av: Bellaa

Fin blogg:)

2009-03-31 @ 19:22:35
URL: http://bellaros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0