Sen som vanligt

Hej!!!
 Vet inte varför jag alltid ska somna när jag kommer hem. Jag sov ju lixom i skolan... :S haha jaja
Jag lagade min egen mat idag :D Så det är väl därför jag skriver så sent.
Men jag tror att jag måste lära mig att koka ris, får helst enkelt ha det som ett mål att lära sig innan året är slut :D
HA HA
Det jag möjligtvis ska göra innan helgen är slut:
 
 Träffa Victor
 Ta slut på alla mina pengar :S
 Gå på hunduppvisning med Keisha
 Sy med symaskinen
 Sova

Men vi får väl se... mina planer ska alltid förstöras. Det är typ min olyckssak, det har väl alla?
Även om mitt lycko nummer är 13 och 24 haha.

På tal om nummret 13- vi hade Art idag och vi ska måla av oss sjävla resten av terminen tror jag och vi fick välja nummer mellan 1-14 tror jag och eftersom nummer 24 inte fanns (som är mitt första val) så valde jag 13 och man ska måla av sig sjävla i olika känslor man får och de är nummer och får veta den känslan man fått. Och vet ni vad?! Det är ju min GLAD-vecka den här veckan och jag fick men känslan jag ville ha- HAPPY! :D
Snacka om tur eller hur?

Och på tal om happy week- jag garvar ju för ingenting ibland nu för tiden- Jag och Nicole gar-va sönder oss på hemkunskapen. Vi kunde inte hålla oss- var väl bara för att man var tvungen att vara tyst i några minuter. HA HA jag skrattar bara av att tänka på det. Herregud! XD


Har inget mer att skriva så jag får helt enkelt skriva nån annan gång tycker jag.

Bye bye

  haha är jag den enda som tycker att mormor ser as rolig ut?! XD XD


Kommentarer
Postat av: idapida

HAHAHHAHA ;D coool mormor :)

2009-03-06 @ 23:21:16
URL: http://presspause.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0