Seeeg är vad jag är just nu

Jaha... Så ni vet så verkte de där många kaffekopparna mer än jag trodde... Somnade väldigt sent och somna inte efter att jag läst typ en femtedel av den 315 side boken haha!
Och dum som jag var så var jag så trött att jag tryckte på "stäng av" alarmet och märte det inte ens. När jag vaknade sprang jag runt här i lägenheten som en dåre för att inte bli sen. Men jag ska typ borsta mina tänder och göra mig iordning och så nivet. Så ska jag hinna gå till Ida och Sara på deras jobb innan jag går till mitt eget. De börjar 30 min innan mig. Nu är jag skit seg och kan inte hitta ett par jeans! Ah herregud.

Kommentarer
Postat av: mamma

SLUTA DRICK KAFFE!!!!!

2009-03-27 @ 23:16:49
URL: http://zini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0