Pics from today


Jag och mina billiga glasögon utanför salongen. ^^

"BLACKNUSS HAIR N'CARE Praktikant" :D

My sweetie pies!! ♥

Haha jussde Mr.Wohlner (mentor) kom och hälsade på mig idag mitt i allt arbete. Väldigt omstänksamt tycker jag, var inte beredd på det. Och så var han där med lilla dotter Nina Angelica. Haha namnet ^^ och hans fru eller tjej. Mamman till bebisen iaf. Han hade vart och hälsat på Sharre och Lil Jonis i Odenplan på kebeben haha och så skulle han till Alexandra som var på typ samma gata som jag nästan och sen till 7eleven till Sara och Ida hihi.

Kommentarer
Postat av: ida

men usch HAHAH ! <3

2009-03-26 @ 19:51:50
URL: http://presspause.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0