Oh happy day!

Äntligen vår!!!! Fan vad härligt.
Jag var sen till skolan som vanligt idag haha. Men men. Inte mitt fel att jag är tonåring och blir så trött att jag inte orkar gå upp ur sängen ibland... ;P

Det kändes som att typ alla stirrade på mig när jag gick förbi folk i skolan och att folk följde efter mig. Snacka om paranoid haha! Nicole bah "I always feel lika somebody's watching me!" Hahaha fett sköna vi är när vi alltid ska sjunga en låt som passar in när vi säger not! XD

Och även om det snöade och haglade lite idag så har ju solen vart framme nästan hela dagen :D
När jag var påväg hem och satt på tuben till Husby så hade vi en jätte gullig chafför! Han bah:
-Jaa nu när ni ser det vackra solvädret som skiner har det blivit sommar och då vet vi att vi har kommit till Kisat, Kista nästa!
Helt glad att vet vad fint väder haha.

Ska snart till Kista och möta upp systern min och så ska vi väl luffa runt där.
Men jag kommer säkert höra av mig senare ikväll. Om jag inte har för mycket läxor ;)

 Så glada för det fina vädret som vi väntat på så länge :D
Tuben och sanrt i Kista


Kommentarer
Postat av: Anonym

Please take that horrible picture away!! :o hade kollar i solen för länge så ser ut som att ja gråter hahaha

2009-03-21 @ 23:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0