Ny dag- gammal skol

Hej alla underbara glada själar!
Nu är jag på gått humör. Vet inte varför men ibland skattar jag skit mycket utan att kunna kontrollera mej. Synd om det händer om nån är fett arg eller ledsen för det kan komma när som helst. Det är den tiden på månaden. HA HA
Men idag var min första dag sen lovet och det var kul att se de flesta igen. Men alla verkade så upptagna så jag spenderade bara tid med min klass idag. Woohoo.....
Vem är det ens som tycker att lunch rummet har blivit fint??? Halå. Det är ju trångare än det var innan. Och vad är det med den där "nya" läraren i lågstadiet som är typ 3 år äldre än mig som anklagar mig Nicole och Sara om att BARNEN (som är typ 7 år) har sagt att vi säger fucking till de?? Allvarligt talat vem tror på några 7 åringar över 15 åringar???
"That's not what the kids told me!" man bah "och??????" om man tror varje gång på vad en snorunge säger tror inte jag att världen skulle se ut som den gör. Visst barn är söta o bla bla bla men JAG BRYR MIG INTEEEEE.

Den här dagen tog död på mig. Men nu har jag sovit i några timmar. Tyvärr. Få se om jag kan sova i natt då haha

Pöss på er alla! BIBI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0