Naaathin'

Skön dag jag haft tycker jag när jag sitter och tänker tillbaks vad jag har gjort. INGENTING.
Eller joo jag har kollat på tv, laddat ner låtar, sytt på symaskinen, ätit (lite :S) och bara chillat. Har man ens nånsin uppskattat hur skönt det är att bara sitta hemma och slippa byta kläder och bara gå runt hemma i sin pojamas?
Men jag är rätt så varm och min huvudvärk börjar bryta ut så jag tycker att jag ska äta not kallt. Som... hm... GLASS! :D
Men marshmellows på? Hur gått är inte det? Jag vet inte det än men ska prova det ;) Vi har minimarsmellows i typ 3 olika färger, gulligt ellerhur! ^^
Jag känner också för att rita en jätte fin bild. Får väl se hur mycket den fuckar upp sej bara för det haha!


Oh Well nu ska jag uppfylla alla mina krav jag nyss skrivit upp.
Puss hej!!!


Kommentarer
Postat av: llydis

2009-03-08 @ 13:48:30
URL: http://llydis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0