IdaPida dag

Nu är jag hemma för en lång dag hemifrån. Jag mötte upp Ida i T-Centralen. Joel sa att han inte orka men skiti han då ;P, vi kan har kul utan han.
Så gick vi och kollade i några affärer och sen gick vi till McD och åt så att vi blev proppmätta haha. När vi var klara där så fortsatte  vi vår vandring runt i stan. Vi åkte till slut till Odenplan och drack en varsin (dyr -.-) chailatte. Men jag måste erkänna att den va väldigt god!
När vi suttit där i nån timme skulle vi hem men jag ville inte så jag följde bara med Ida hem haha. Där kollade vi på några kort och på Gossip Girl och Wipeout haha! Första gången som en svensk vann. Grattis! För en gångs skull XD

Imorn så börjar jag min andra prao här typ 5 minuter ifrån mig på hunddagis! Hoppas att de är trevliga iaf. Jämnfört med en viss annan chef... Annars så är ju hundarna det som Ida sa haha!


     
Men nu borde jag lägga mig så att jag kan komma upp imorn! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha :)

2009-03-30 @ 10:49:12
Postat av: Anonym

haha :)

2009-03-30 @ 10:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0