Hunddagiset :D

Nu är jag hemma och äter mat. Idag har vart trevligt! Jätte trevliga folk och hundarna är SKIT söta! Min favorit heter Slice hihi. Vet inte vad rasen heter men det är som en mini-dobbermann. Han är glad typ hela tiden! :D
Vi har vart på promenad en gång. Då gick jag med Felix, en labrador. Jätte mysig. Jag ska vara tillbaka på hundagiset om typ 30 minuter för då ska vi på promenad igen. Hoppas jag får en annan hund så att man kan variera lite :)
Det fins också en jätte läskig och våldsam hund som heter Texas. Men det är synd om honom för när han var liten blev han misshandlad och om inte jag har förstått fel så har chefen- Diana börjat ta han om honom. Personalen har liksom sammanlagt fem eller sex egna hundar som är där hela tiden. Alla är ju inte skit söta men på sättet är de ju det! :D
Ska nog äta klart nu och börja gå ner igen.

Jag ska lägga in lite kort sen när jag tagit några ;)
Så tills senare: PÖÖSS PÖÖSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0