Hjälp!

Asså allvarligt! Jag bahöver hjälp jag kan inte hitta non stans nån fin klänning för antingen sommar eller bara en vanlig fin fest klänning. Är det någon som har förslag på affär eller någon speciell model så skulle jag bli jätte glad.
Jag vet ju att sommarn knappt har börjat eller not men nånting måste det ju finnas för ett rimligt pris. Rik är man ju tyvärr inte haha.


Nu ska jag iaf fixa till mig och sen få en lång och skön sömn för jobbet! Hahaha vad vuxen man låter när man säger så har jag hört från Sara några gånger de senaste dagarna haha! Älskling!
PÖSS!!


 
Skolavslutning 08. Längtar tils nästa men ändå inte !
Ser inte du hur bra ditt hår ser ut när det är sådär Sara Berg??
Och Weirdie- du borde använda den där tröjan oftare ;)
*stolt fotograf* ^^
 
Den ena delan av de två sista generationerna av Santos ;)
Love u with all my heart mommy !!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hahaha va menar du med sista generationerna...hahah fattar piken? Älskar dig oxo min lilla blomma!!!

2009-03-23 @ 17:00:32
URL: http://zini.blogg.se/
Postat av: Anonym

mitt hår e ju ungefär sådär nu lr?

puss love you <3

2009-03-24 @ 16:55:39
URL: http://sarassecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0