Hemma

Nu kom jag hem efter mitt utvecklingssamtal och det gick smärtfritt. Och bättre än jag trodde att det skulle gå!
Men som vanligt ska jag komma sent till allt, fast kom bara 5 minuter sen idag och Alex som skulle ha sitt möte efter mig var också sen så jag tror inte att det gjorde non skada. Jag var tvungen att springa till skolan från tuben och det tog bara 5 minuter typ :D men såklart så orkar jag ju inte springa hela vägen, det är en uppförsbacke där också haha!
Efter mötet åkte jag och mamma till Ica i Kista och köpte lite mat och sånt. Vi ska göra sushi idag!!

Och när vi kom till Husby kom jag på att jag skulle besöka min prao plats på hundagiset så jag gjorde det (bara typ 3 min ifrån mig) och jag fick lite svar på frågor och sånt. Det såg jätte mysigt ut och hundarna var jätte söta! Både små och stora. FY VAD SÖTA! Så där ska jag vara om lite mindre än 3 veckor.

Puss och kram!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0