Fyndigt

AAH vad skönt att fått sovmorgon idag. Inte ofta som jag får sova så länge på helgerna. Eller över huvudtaget :P

Jag kollade Lilians blogg ( http://reasonable.blogg.se/  ) och fick veta att hon och hennes kompis var på Eriksdals igår (som jag och Ida), blev jagade av killar i strömbanan (som jag och Ida) och efter det gick till McDonalds (som jag och Ida) haha! Coolt vah!! ^^

Hursomhelst så när jag vaknade typ halv 12 så åt jag och mamma frukost innan vi åkte till ÖB och köpte lite saker, åkte till Roger och sen till Vällingby. I Vällingby så skulle jag byta ett par jeans som mamma köpt till mig. Så jag bytte till en mörkgrön färg. Lite annorlunda och inte helt min stil men man kan ju pröva sig fram lite. De kostade bara 98:-  på H&M! Så hittade jag ett par bruna med dragkedja där nere för bara 79:-. Snacka om billigt!

När vi var klara där så gick jag, mamma och Roger till Hemköp och köpte lite mat så nu  är vi i Bromma hos Roger och ska snert äta; revbensbjäll och pommes ^^

Jag plattade mitt hår igår, lite slarvigt och fick reda på att mitt hår har växt jätte mycket sen jag plattade det sist! Och det var för typ en månad sen. Det har redan växt några cm och oftast så växet håret typ 3-5 cm per år. Vad glad jag är :D

Jag hade tänkt lägga in lite biler men tyvärr så är jag inte hemma och har ingen  USB-sladd så jag får lägga in det lite senare.

Kommentarer
Postat av: SARA

lägg ut bilder på jeansen sen <3 :)

2009-03-15 @ 16:37:15
URL: http://sarassecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0