Fredagen 13 för andra gången i år

Hej hej! Idag är det Fredagen den 13:e igen i år men kändes inte som non speciell dag tycker jag.
Nu har jag kommit hem. Jag är såå himla seg och trött. Det kanske beror på att jag inte hann äta frukost, jag vet inte.
Jag har inte bestämt att göra not i helgen, får väl ta och göra det, man kan ju inte sitta framför datan VARJE dag haha!
Men det var inget nytt i skolan som hände idag. Efter så stog jag, Victor och Ahmet och kastade snöbollar på varandra sen kom Alex och Isaak och vi stog där och hade jätte kul medans vi vändade på bussen haha! Ahmet försökte kasta på mig nästan hela tiden och missade mig alla gånger utom en haha! Men jag pricka han de flesta gångerna.

Jag behöver verkligen komma på not att göra nu.

CIAO!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0